16 Eylül 2016 Cuma

Bu Yazın Enleri

Merhaba! :)




  Dedim ki madem yaz sonu açtım bloğu, sitenin açılışını yaz favorilerini içeren bir yazıyla yapmış olayım. Bloglarda görüp beğendiğim bu kategorileri de cevaplayıp sizle paylaşmak istedim. :)

   1) Bu yaz okuduğun en güzel kitap:


  Kupa Altılısı ve Güz Fırtınası’na inanılmaz derecede bayılmış olsam da favorim olarak Ruhumdaki Canavar’ı seçeceğim. Evet, baya geç oldu ama ancak üçüncü kitabın olduğunu duyunca Vitale’den ayrılmayı göze alabildim. :D

  2) Bu yaz keşfedip okuduğun en güzel kitap: Hiçbir beklentim olmadan alıp çok beğendiğim Kayısı Öpücükleri'ni söyleyeceğim bu kategori için. Kayısı Öpücükleri kitap yorumuma buradan ulaşabilirsiniz! :)

  3) Bu yaz okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığını yaşatan kitap:


  Fatma Erdek kitaplarını seven çok fazla insan var biliyorum ama maalesef bu kategoriye tartışmasız Ben O Değilim’i yazacağım. Ben O Değilim kitap yorumuma buradan ulaşabilirsiniz! :)

  4) Bu yaz izlediğin en güzel üç film: Açıkçası bu yaz çok film izlemediğimi fark ettim. Benim için daha çok yabancı dizi ağırlıklı bir yaz oldu. Friends ve Once Upon A Time’ı izleyip niye daha önce izlememişim dedim. :D Film olarak da klasik romantik komedilerden farklı ve güzel olduğundan How To Be Single diyorum.

  5) Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı: Özellikle bir şarkı dinlemedim, kulağıma ne çalındıysa onu dinledim açıkçası. Öyle havalı ve bilinmedik bir yabancı şarkı eklemek isterdim buraya ama samimi olmak gerekirse en çok Ayşegül Aldinç’in Durum Leyla şarkısını dinlemişimdir. :D

  6) Bu yazı bir kelime ile tarif et: Beklenmedik! Aklımın bir köşesinde olmasına rağmen bir türlü yapacağıma inanmadığım bu bloğu açmak mesela. Ki bunun için Nurdan Keleş’e ayrıca çok teşekkür ediyorum. :D O benim aklıma girmeseydi sanmıyorum ki cesaret edebileyim. Yine kahvekadinkitap.com'da yazmaya başlamam da baya beklenmedik oldu. Evet, bu yaz benim için kesinlikle sıradan başlayıp beklenmedik bir şekilde bitti!

  Sizin bu yaz favorileriniz neydi? Özellikle kitap favorilerinizi benimle paylaşırsanız inanılmaz mutlu olurum! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! :)



5 yorum:

  1. Merhaba benim kitap favorim hali hazirda okdugum Marsli. Cok merak uyandirici ve heyecan icinde okunan bir kitap. Bilimkurgu severler okumali kesinlille.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yaz almış olmama rağmen hala okuyamadım onu, bilim kurgu sever miyim emin olamıyorum ama en kısa zamanda okuyacağım umarım. :)

      Sil
    2. Araya gireceğim ama kesinlikle Marslı önce okunmalı ardından da izlenmeli :D

      Sil
    3. Ya bilim kurgu olduğundan herhalde ben kitaba girememiştim pek kalmıştı ama tekrar okumayı deneyeceğim. :D

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil