9 Eylül 2016 Cuma

  Merhaba, ben Nil Meltem!

  1995 doğumlu bir Türk dili ve edebiyatı öğrencisiyim. Aynı zamanda içimdeki psikoloji açlığını bir nebze olsa da bastırmak için açıktan sosyoloji okumaktayım. Psikoloji bölümünü tutturamadığımı gördüğüm saniye itibariyle kendimi editörlük hayalinin içine attım. Edebiyat öğrencisi bile olsanız maalesef ki Türkiye’de “editör” yetiştiren bir bölümün söz konusu olmadığını geç de olsa fark ettim. Ben de bunun üzerine Instagram’ımdaki küçük çaplı kitap yorumlarımı bir blog sayfasına taşımaya karar verdim. Bu blog sayfasında benimle beraber olursanız inanılmaz mutlu olacağım!

  Ben alfa karaktere aşık, fantastik dünyaların içinde yaşamakla beraber onları yazan kişilerden de olmayı çok isteyen, favori kitap türü muhtemelen polisiye olan, kitaplar hakkında dedikodu yapmayı inanılmaz seven, Instagram için kitap fotoğrafları çekmekten garip bir şekilde fazlasıyla zevk alan, sonu editörlük olmazsa tarif edilemez bir hayal kırıklığı yaşayacak olan çiçeği burnunda bir morsever bloggerım.

  Blogla ilgili bütün soru, görüş ve önerilerinizi bekliyorum. “O kitabı nasıl beğenirsin?” ya da “O kitabı beğendiysen mutlaka bunu da okumalısın!” diye düşündüğünüz her şeyi benimle paylaşabilirsiniz. Blog aleminde çok yeni olduğum için muhtemelen siz benden daha çok şey biliyorsunuz, lütfen bunları benden esirgemeyin! :D Blog dışında da bölümüm olabilir, tamamen farklı bir konuda da olabilir bana yazmaktan çekinmeyin. :)

  Kitap yorumlarım, arada dizi-film-tiyatro yorumlarım ve yapanları gördüğümde çok özendiğim tag yazılarıyla artık ben de buralardayım!

 İletişim: nilmelteem@gmail.com

Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=VZsLhoEFEFw

  Ayrıca buradaki kitap yorumlarıma bakabilirsiniz: http://kahvekadinkitap.com/author/nilmeltemnisanci/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder